Ebru-isil Nebilemne 3 aylıkken girdi ilk denizde şapka ve güneş kremi mutlaka. Bir de çıkar cıkmaz ıslak kıyafetlerini değiştirdim sıkıntı olmadı. Sabah 11 den önce ve akşamüstleri denize girdi sıkıntı olmadı
sarikusveannesi Nebilemne güneş kremi kullanamayacağı için şapka filan giydirin gölgede tutun bide bazıları suya sokulmaz diyo ama bilmiyorum ne kadar doğru o deneyimi yaşamadım daha bebem 1 yaşında inşallah yazın gidersek sokucam ama 3 ay küçük gibi
Laydaren Nebilemne 4 aylık falandı gittik. Sadece öğle saatlerinde çıkmadım. Onun dışında her şey gayet güzeldi.
BebekC Geçen sene oğlum 2,5 aylıkken gittik. Mümkün olduğunca güneşin az etkili olduğu saatlerde çıktık ve şemsiye altında vs gölgede olmasını sağladık. Çok şükür bi sıkıntı olmadı.
BebekC Nebilemne bi şekilde hallettik onu da. Yanımda içme suyu bulundurdum önce göğsümü o suyla yıkayıp ondan sonra müsait bir yerde emzirdim.
Wanderlust Sibelcans ilk 6 ay gunes kremi yasak doktorunuza danisin mutlaka. Havuz en pis denizden bile pis demisti doktor havuz degil ama deniz olabilir
BebekC Sibelcans siveno marka kullandım. Evet şişme havuz akıp deniz suyu ile doldurduk biraz güneşte ısındıktan sonra içine koyduk. Gittiğimiz deniz biraz soğuk geldi oğlum için.
Selimikomom sarikusveannesi bilmem kullanılır bence güvenilir bir markadan alınca bir sıkıntısı olmaz
sarikusveannesi Selimikomom sebamedinkini yeni aldım diğer markalara baktım bazılarında 6 aydan sonra kullanılabilir yazmış trendyoldada bazı satıcılar 6 ay sonrası için yazmış o yüzden dedim