kızlar bebeğim 4 aylık doğduğundan beri çok iştahsiz hiç açlıktan ağlamaz ben vermezsem almaz zaten bir aydır meme reddi yaşıyoruz sadece uykuda emziriyorum oda hep kısa emer uzun uzun göğsümü boşaltmaz ne yapabilirim iştahının açılması için meme delisi bebeklere imreniyorum hep bizimki tam bi huysuz şirine sadece anne sütü alıyor bu arada bu durumu yaşıyan var mı kilosu da %50 hep bendeki sütü bi içse maşallah ama yok işte var içmiyor