_Nazlican35_ Merhaba anneler ben 5 haziran da doğum yaptım ikizlerime 35 haftalık doğdu lar küvöze girdıler oğlumun safra kesesi olmadığı için üniversite hastahanesine sevk ettıler basına gelen bu hastalığı bilen biri var mı surecı tedavisi ni