Sukursebebim Arkadaşlar 8 günlük bebeğim var çok gürültülü kaka yapıyor ishal olmuş gibi sanki ve hep emzirirken yapıyor ve her bezi kakali bu kadar sık kaka yapması da normal mi
diaryecos Normal canım benim kızımda öyleydi ilk doğduğu zaman. Hatta kaka yapardı çiş yapamıyordu korkuyordum bende. Hepsi normalmiş 😇