Sukursebebim Arkadaşlar 8 günlük bebeğim var çok gürültülü kaka yapıyor ishal olmuş gibi sanki ve hep emzirirken yapıyor ve her bezi kakali bu kadar sık kaka yapması da normal mi
Liliales Sukursebebim benim bebeğim de 22 günlük aynı şekilde gürültü kısmı geçti de her bezi az da olsa kakalı
waffle-seven-anne Sukursebebim 34 gunluguz hiz de oyleyiz doktor anne sütü alan bebeklerde bu sekilde kaka olabilcegini soyledi sormuştum hem cok yapiyordu hemde gurultuluydu
Funda_yakut Sukursebebim 😅 bebeğim şuan 4 ay 8 günlük bizde çoookkk uzun süre gürültülü ishal gibi yaptık hatta korkup hemşireyi aramıştım galiba bebeğim ishal hem çok kaka yapıykr hemde gürültülü ishal gibi yapıyor diye rengini vs sormuştu sarıydı bu arada anne sütüyle besleniyorsa gayet normal merak etme demişti hala gürültülü yapıyor ilk zamanlar gibi değil tabi ama merak etmeyin gayet normal 🥰🌸 bu arada benimde bebeğim genelde emzirirken yapıyordu bi güne 9 kere yapmışlığı var korkulacak bişey yok hatta çok iyi 🌼
Sukursebebim Liliales evet bizde öyleyiz her bezi kakali çıkıyor az da olsa altını alıyorum emziriyorum tekrar yapıyor bu durum normal mi acaba
gurbetcimami Liliales Sukursebebim bu durum baya bi sürüyor zeytin kadar kakalar yüzünden çok bez giddi ama şükür düzeldi şimdi 😂
Sukursebebim waffle-seven-anne evet acaba başka birşey var mı diye endiselenmistim içimi rahattiniz teşekkür ederim
waffle-seven-anne Sukursebebim yok yok korkmayın bagirsaklari daha duzene girmedigi icin sık yapmasi boyle sesli yapmasi normal. Allah korusun kaka da kan felan olursa anormal bir durum soz konusu olabilir
Bsk Kilo alımına göre değerlendirebilirsiniz. Aynı durum bizde de vardı. Gürültülü köpüklü mukuslu kakaydı ve kilo kaybı vardı. Laktoz intoleransıymış.
Bsk s-u-m laktozsuz mama kullandık. Bir de relaktaz damla. Sonra geçti çok şükür. Şimdi normal mama + anne sütü devam ediyoruz
busraalper Sukursebebim bizde de 4. Aya kadar öyleydi. şimdi 6 aylık olduk gürültülü kısmı devam ediyor genel de e.erken yapıyor zaten ama 3 günde 1 yapıyor artık
Catlakbiranne Sukursebebim Kaka tahlili yaptırmanızı tavsiye ederim Süt alerjisi veya rotavirus olabilir
Masalkizinannesi Sukursebebim benim kızımda hep gürültülü kaka yapardı ve emzirirken yapardi 7 buçuk aylık hala öyle değişmedi 😊
adeniko_26 Benim oglum da 5 aylık olana kadar hep gürültülü yaptı doktorumuza danıştık tek başına gürültülü kaka tespit edilemez mama meme yapabilir başka belirtiler olursa alerji için değerlendirebiliriz dedi olmadığı için öylece kapandı konu
Bsk s-u-m deneyebilirsiniz sadece damlayı. Yine doktorunuza danışın tabii ama damlanın bir sakıncası olmadığını söylemişti doktorumuz. Benim anne sütüyle ishali artıyordu o yüzden mecburen mama başladık