GizemOzan Bebeğim 9 ayına girdi ama hala desteksiz oturamıyor. Doktor oturması gerektiğini söyledi 1 ay daha beklemek istedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba ?
Aslananne1 GizemOzan en geç 9 . Aya kadar oturması lazım 10 . Aydan sonra noroloji ve çocuk doktoruna götürmek lazım inşallah sizinki gerek kalmaz da birden oturur çünkü birden yapıyorlar herseyi 🙏