Ayni şekilde oğlum 4 ay 22günlük.dişleri o kadar kaşınıyor ki ağzını hep kanatmış sıkarak ağzı yara İçinde😞Gece uykusu gitti saat 2 ye kadar uyumuyor hiç ağlamayan oğlum ağlamaya başladı artık çok ağrıyo ve ben o acı çektikçe çok üzülüyorum.daha çok küçük neler yapabiliriz ki acaba