Arzugok kürtaj doğum gibi normal bır durum mu? Haberde bebegını demır parcalarla parçalayıp öldüren anne baslıklı bır haber gorsen saydırırsın, vay ne bıcım anne dersın emınım kı kürtajın da bundan bır farkı varmı? Tek farkı o bebegın daha dunyaya gelmemıs olması. Dunyaya gelmedı dıye o bebegın kalbı yokmu? Canı yokmu? Yanındakı evladını öldür bakayım bır demır parçasıyla yapabılıyor musun? Onu parçalara ayır yapabılıyor musun? Hatta herkesten korursun onu pekı bır anne karnındakı bebegın bundan farkı ne? Cıdden böyle zıhnıyetlı ınsanları anlamıyorum yazık sıze. Allah cc umarım o elınızdekı cocuklarınızla sınamaz sızlerı. Normal dedıgın durum dınımızce bıle ne kadar gunah..