Gambek parazit vardı başta
Flagly şurup kullanınca kötü koku ve ishal geçti.
Sonra yine sıvı kıvamdaydı. Süt ürünlerini kestim hafif kıvam aldı. Tamamen geçmesi ek gıdaya geçince oldu. Yani anlayacağınız neye Alerjisi var bulamadık. Galya kültüründe prolaktin seviyesi çok yüksekti. En son örnek alamadığım için test yaptıramadım. Haftaya tekrar yapacağzk inşallah bakalım. İnşallah ek Gıda fayda eder