Deletedmom_68 aynen canım ben de ilk defa çorba yaptım da az bisey sulu oldu ekmek içi koydum valla yedi baya beğendi tabi sürekli vermem gerçi halam kuzenin ikizlerini büyüttü çorbalarına hep katıyordu maşallah şuan genç kız oldular öyle şişmedi çocuklar gayet sağlıklılar. Ekmek tabiki zararlı biz de çok yersek çok kilo alıyoruz az yersek az ama burda canan karatay edalarında cvp verenlere de ayrı kıl oluyorum sizin gibi olsunlar canımı yesinler