4 ay, düzeltilmiş 3 aylık ikiz kızlarım var. Gündüzleri bazen güzel uyuyorlar. mesela bugün uzun zaman sonra 2 saat uyudular ama ben 2 saat dolunca uyandırdım gece uyumazlar diye. Bide günde 3 uyku yapmaya çalışıyorum. 1 sabah 1 öglen 1 de aksamüstü. Her uyuduklarında 2 saat sonra uyandırmam normal mi? Kıyamıyorum uyandırmaya ama max 2 saat olsun her gündüz uykuları diyo hep okudugum yazılarda. Sizler nasıl yapıyorsunuz?