Nzl_hilal bizde 1 hafta sonra 9 aylık olacağız emeklemeye üşenip yan döne döne istediği her yere gidip alıyor bir yerden tutunup ayakta durabiliyor ama kendi tutunup kalkmaya üşeniyor bizden kaldırmamızı istiyor baba, mama diyor cee yapmayı çok seviyor oyuncak telefonunu kulağına götürüp bir şeyler diyor bay bay, gel, alkış yapıyor, öpücük atıyor ve ellerini kaldırıp şarkı çaldığında oynuyor yürümeye hiç hevesi yok yürüteç denedim onda bile kımıldamıyor anca hoppalada hoplamayı seviyor 🤷🏻♀️yastığın üstüne oturttuğumuzda ata binmiş gibi yapıyor 🤗