gencaanneeeee kendini diyetteyim diye sürekli şartlama sana çekilmez gelir o zaman. Yine ye herşeyden ama sınırlı ye. Gün içinde yediğin kaloriden daha fazlasını takarsan otomatikman kilo verirsin zaten. Ben hamilelikten önce böyle kilo verdim. 65 kiloydum boyum 155 olduğundan tombiş görünüyordu. Yemek yemeyi sınırlandırdım. Mesela akşam karnıyarık pilavmı var yine yedim ama yemek tabağına değil tatlı tabağına koyarak. Biraz psikolojik aslında tabak dolu görününce onunla doyacağınızı düşünerek gerçekten doyuyorsunuz. İnternetten akşama kadar yediklerimin kalorisini hesaplayıp gün içinde ondan daha fazla yaktım. Yürüyüş yapabilirsiniz, evde spor yapabilirsiniz, imkanınız varsa salona gidebilirsiniz. Ben kadın egzersizleri diye bir uygulama indirmiştim. Oraya kilo-boy verilerini girip egzersizleri yaparak ne kadar yaktığımı görebiliyordum. Telefonunuza adımsayar yükleyerek yürüyüşte yaktığınızıda görebilirsiniz. Egzersiz yaparak zayıflarsaniz sıkılaşma olur sarkmaların önüne geçerek hedefinizdeki görüntüye daha çok yaklaşırsınız. Ben çok kısa bir sürede 65 ten 57 ye indim hamilelik olunca bıraktım. Doğumdan sonra hiç uğraşmadan daha da altına indim. Şuan 55 te sabit kaldım çıkmıyorum. İnmeye de çalışmıyorum iyi hissediyorum kendimi bu kiloda☺️