Biz tadimdalara 6. Ay sonunda basladik devam ediyoruz fakat bebegim 4-5 gundur hic kaka yapmadi. 7 ay 15 gunluk su an. Gaz cikisi var ama kaka yok. Yardimci olr musunuz bu durumla karsilassn var mi neler yaptiniz. Su icirmeye calisiyorum. 2 gundurde irmikle pirinc unuyla yaptigim kaysi kurusunu veriyorum ama daha kakasini yapmadi