Selam kızlar 2 aylık anneyim. Adet mi oldum anlamadım. Hafif bir lekelenme tarzı kanamam oldu yani adet denilcek kadar kan yoktu aslında. Bu normalmidir sizlerin ade olayı eskisi gibimi oldu? Yoksa benimki daha adet degilde lohusa kanamasımı? Kanamam yaklasık 50 gün sürdü ve 2 haftadır durmuştu. Sorumun özeti Yani adetmiyim yoksa degilmiyim🙈