aysegultuna geçmiş olsun. Ben diğer postunuzu dün gece görmüştüm 18 aylık genel anestezi vs şeklinde yazmışsınız, biraz geç kalmışsınız biraz büyüsün bekleyin diye yazacaktım ama korkutmak istemedim hemde zate artık çok geç yatış işlemleri hazır vs yazmışsınız. Bende yazmaktan vazgeçtim. Benim oğlum da şu an 17 Ay 17 günlük ve çok hareketli bir çocuk. 3 Ay 5 gunlukken Sünnet ettirmiştik iyi ki öyle yapmışız diyorum her fırsatta. Oğlum şu an Sünnet olsa aşırı zorlanirim aşırı yani. Geçmiş olsun inşallah kolay atlatırsınız 🤲