Feyzosumunannesi Beyz1 Cok korkuyorum bende 1 yaş bebeğim 2.yi şimdilik düşünmüyoruz kaç aylık bebeğiniz
Beyz1 Feyzosumunannesi 2,buçuk aylık bebegım ve kolik bir bebek yani bi yandan düşünüyorum bi yandan düşünmüyorum hani beraber büyürler iyi olur diye düşünüyorum
NhrErv Üst komşum kalmış kırkında Çocukları büyük şimdi ikiz gibiler o dönem zorlanmış ama şimdi iyi ki öyle olmuş diyor