IlaydaAtala benim oğlumda 15 di açlıktan olmus meğer 10 günlüktü fototerapi ye bırakmayalım yazık çocuğa enfeksiyon kapmasın mama verin dediler eve gittik doyurdum oğlumu valla ertesi gün ayni saatte tahlil yapıldı 11 e gerilemişti hemen gözünü açtı yavrum bi tek nefes alıyordu cok kötüydü gerekirse sağ sütünü onu doyuracak kadar çıktığından emin olup ver sütun yoksa da mama dan korkma ver doktora danış geçmiş olsun yavrumuza inşallah hemen toparlar azmış korkma annesi