durukusunannesi_ Gmze52 sadece sabah 6 da uyanıyor 2 saat sonra fln ilk uykusunu uyuyunca bende uyuyorum diğerlerin de ev işi yetiştirmeye çalışıyorum
Rubab_Mommy Gmze52 Uyurum affetmem ne ya 😂😂ben tam olarak o şıkkım😂o uyuyunca bende uyuyorum vallaha Ev işleri benim sağlığımdan önemli değil .Tansiyonum düşüyo yorgunluktan başım ağrıyo
Mustafayigitvebeytugannesi Gmze52 evde 3 çocuk var biri 5 yaşında biri 1.5 diğeri 55 günlük uyku neydii 😭 valla uykusuzluktan başım agriyo inanin 🤦 hergun parol içiyorum ama fayda etmiyor.