Dogacelik merhabalar benim bebeğiminde yüzünde biraz ensesinde ve hafif aşağılarında böyle isilek gibi döküntüler var doktor yenidoğan döküntüsü dedi ama kaynanam görümcem taktılar alerjik diye alerji doktoru bile değil dedi bunlar azalttın ya yediklerini bak geçmeye başladı diyolar ama geçmedi arttı hatta sıcaklardandır değil mi