Yekbarnes EbruNurr benim oğlum da 3 aylık. Imom latte alacağım ben, çoğu anne bu şekilde kullanıyor, bence kullanmak gerekli
Deletedmom_79 EbruNurr evet takviye almalısın çünkü tüm ihtiyacını gebelikte olduğu gibi emzirme döneminde de senden karşılıyor. Ben şuan süt kalitesi ve depolarımı doldurma için Solgar ve Pregnacare kullanıyorum.
AliAreninAnnesi EbruNurr Bende ı mom latte, solgar b12 ve bestlak damla kullanıyorum. Sütün kalitesini ve sürekliliğini sağlamak için.