Azra41 Goktugs_Mother yaş 33 yolun yarısı der misim 😋 1 kızım var 7 ay 3 gunluk Kocaeli’de yaşıyorum.
burnumagelioduuujfklkl Goktugs_Mother 18′ime 2 ay varken evlendim bebeklikleri hiç sakin değildi çok çektim cooookkk😅 ama şuan sakin gibiler (yani bugün 3 yaşındaki kızımın kapıya elini sıkıştırıp kapıyı yerinden söküp elini kurtarmamız oğlumun günde 16264747747 kez düşmesi + ablalarını ısırıp saçlarını çekmesi sürekli kiz kiza yapılan kıskançlık kavgalarını saymazsak)4.nün bebekliğide sakindi şuanda sakin sayılır her bebeğin yaptığı yaramazlıkları yapıyor😅
burnumagelioduuujfklkl Bu arada 4. Sürpriz yumurta oldu 3 kızım vardi bir tanede oğlum oldu hepsi sezaryen 4. Tehlikeli olduğu için istemiyorduk oluvermiş🫣😅
Goktugs_Mother burnumagelioduuujfklkl allah yokluklarını göstermesin iyi ki olmuşlar sağlıkla büyüsün hepsi 😇🥰
Burcin-2202 Goktugs_Mother Merhabalar herkese. Diyarbakırlıyım, Almanya’da yaşıyorum. 32 günlük kızım var 😊Sağlıkla büyütsün herkes kuzularını
HediyeLina21 Goktugs_Mother merhaba herkese ben de Almanya da yaşıyorum. 7 ve 5 yaşında 2 oğlum bir de 9 aylık bir kızım var 30 yaşındayım … sevgiler 😍😘
Yigitefe_23 Goktugs_Mother merhaba İsmim Eda Nur 23 yaşındayım İstanbul da oturuyorum 4 buçuk aylık oğlum var ilk bebeğim 😍 herkese sevgiler
slkmsncemile Goktugs_Mother bizimki sadece 2 kez emmek istiyor. Ama kafamıza falan yatıyor bazen (depremden sonra yanımdan ayıramadım hala 😞)
Gari_de_Gari Merhabalar 🙋♀️Nuriye ben Akhisar da yaşıyorum.28 yaşındayım.7 yaş oğlum,4 yaş kızım var.Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum 😅
ADGA-41 @Cihangirinannesi25 bnde Kocaeli memleket Erzurum ama Gebze’de değil Derince’de oturuyorum 4.5 aylık oğlum var
hemsireanne112 Goktugs_Mother gönlü manisada olan ama kendisi erzurumda yaşayan birinden merhaba🥰🥺 8 aylık kızım var 20 haftalıkta gebeyim🥺🥺
Goktugs_Mother hemsireanne112 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin allah canım kızına da uzun ömürler versin inşallah 🥰