Kızlar öyle böyle anne sütüyle 6 ay bitti ama bana sorun zorla uykuda emzirdim ek gidaya başlayınca süt emmesi azaldi haliyle sütüm kac gündür yok gerilemis annem diyor sağma yaptim ama 10 cc ancak geldi simdi biberon emzik hic birini kullanmiyor suyu da biberonla icmiyor aksam mama alayim diyorum ama nasil icirecem onu düşünüyorum ne yapayım ben fikri olan var mi