ruveydaensar Kdry07 abimin eşi de yaptırmış . Hatta bebeği 1 yaşında şimdiye kadar iki defa yaptırdım dedi . İlk yaptirdigindan sonra çok iştahı açıldı falan dedi . Başka da bı bilgim yok simdilik
mobesebesir Kdry07 arkadasim 1 aylık bebeğine yaptırmış gaz için kuyruk sokumu üzerine iyi geliyormus
Kdry07 Elifadaannesi yok henüz yaptırmadım bayram da İstanbul’a gideceğiz orda yaptırmayı düşünüyorum
Kdry07 ruveydaensar benim de 4 yaş oğlum için daha çok iştah için düşündüm iştah açıyormuş hem onun için hem de bağışıklık hastalıklardan korunması için birde 4 aylık bebeğim var ona da düşünüyorum huysuz uyku problemi var belki ile yarar kendime yaptırmayı düşünüyorum hepimiz yaptırcaz Allah nasip ederse
Pinaroruc Bende yaptırdım canım oğlum 1 buçuk yaşında bizim karaciğer enzimleri ve sarılık değerimiz yüksek çıkmıştı ona sebeble yaptırdık
Ketsan Pinaroruc merhaba, benim bebeğimin de karaciğer enzimler yüksek çıktı bu sebeple yarın yaptıracağım inşallah hacamat. Değerlerde düşüş oldu mu hacamat sonrası
ruveydaensar Kdry07 Rabbim şifa versin. Güvenilir bir yer bulsam ben de isterdim ama burda hacamat merkezi yok . Bireysel yapanlara da güvenemiyorum bebeğim için
Kdry07 ruveydaensar bende tedirgin olurdum normalde Antalya’da yaşıyorum İstanbul kayınvalideme gitçez o altın günü varmış haziran da o zamana yaptırmış görümcem ile temiz güvenilir hijyenik yermiş o yüzden cesaret ettim onlar yaptırdı diye yoksa bende cesaret edemezdim
Yasirefeninannesi Bende çok istiyorum ama Ankara’da hep uzak yerlerde kurslarda yapılıyor gidemiyorum oyuzden,😏
Kdry07 Elifadaannesi bizde birazdan yaptırmaya gideceğiz nasıl dı bebekti demi sizinde demi benim 4 aylık ve 4 yaş ikisinide kendimide yaptırcam
Elifadaannesi Kdry07 Ebrushkaa normalde aşırı ağlayan bi bebek hiç ağlamadı çok rahattı hacamat doğru yapılırısa izi kalmazmış bizde 1 günde izi geçti
Ebrushkaa Kdry07 sezeryanla doğum.yapanlara özellikle oneriyorlarmis ben yeni duydum.arkadasim 40 i çıkmadan yaptırmış bebeğine benimkide 8 aylik olcak durumu acirmi ve diye endişeliyim temiz yapan işin ehli bir yere yaptırmak lazim
Kdry07 Ebrushkaa evet bizde seseryanlıyız ikisi de bebeğe yaptık ama abi yapamadık ikna olmadı tek kupa yapıyorlar çocuklara zaten küçük bir ağladı bebek sustu kendime 7 kupa yaptırdık şifa olur inş