deletedmom719 Sudenurr merak etmeyin sabaha hiç bir şeyi kalmaz. Benim bebeğim de aşırı halsiz Di sürekli gözleri kapalı iç çekiyordu. Geceyi de öyle geçirdik sabaha düzelmişti 😊
sedalala Sudenurr aynen benimki de bütün gün uyuyup meme emmişti o kadar:) endişelenmeyin iki ay aşıları biraz ağır. Düzenli ateşini ölçün bu gece arada bir, tek tavsiyem bu
Derya_ Aşı günü kızımda çok halsizdi ilk kez bu halde gördüydüm kucakta bayılıp gidiyodu salamadan uyumayan çocuk ama ertes gün eskiye döndş merak etme 😊