Alprslanatess Kızlar bu durumda aç mı oluyorlar çünkü emzirdıkten aonra da ellerı hep bu şekilde doymuyor mı acaba
CmreKSidar Alprslanatess benim bebeğimin nerdeyse sürekli yumruk halinde o ellerini açıyorsa doyuyordur olayı her bebek bir değil benimki doysa da açmıyor 😂
Deletedmom_79 Alprslanatess 2.5 aylıkmış bebeğiniz şuan fizyolojik olarak yumruk halinde. Açlığı yanak yumruk vs. bunlardan ziyade çişli bezden ki yeterli aayıda alıyormuşsunuz. Tartıyıda güzel görüyorsanız herşey yolundadır😊
ferlazen Gergin olduklarında yapabiliyorlar ya da henüz sinirsel işlevleri gelişmediği için bu durum normlal sayılabiliyor..