32 aylik oglumu öğle uykusunu kesmeyi düşündüm dün 1 gündü gene uyandı gece ama yatağını ayırdık odasını bugün 5 gün falan ondanda olabilir diye düşündüm birde gece terörü varmis bu ayda neyse deneyelim dedik uykuya zor daliyordu sabah lari 9 da kalkıyor nadir 10 da oluyor eğer öğlen uyursa çünkü akşam uykusu gece kalıyor neyse bizimkiler ay daha küçük günler uzun çocuğu yoruyorsun yazıktır falan demeye başladılar gerçekten kafam allak bullak oldu günler uzun evet ama bilmiyorum napicagimi ya sizin bu aydakiler uyutuyor musunuz napiyorsunuz