Duyguyil Merhaba oğlum 3 ay 16 günlük 2300 gr doğdu şu anda 5255 gr .3 saatte bir emiyor ama az kilo alıyor gibi sizde durumlar nasıl ? Mama verip vermeme konusunda kararsızım 🤷♀️
Cansudemirell Duyguyil sağlığı yerindeyse gelişiminde sorun yoksa sıkıntı yapma bence. 2 ay 2 günlüğüz 3760 doğduk 420 gram verdik şimdi 5250 olduk
sabirsizbebek15 Duyguyil erken mi doğdu? Bizimki erken doğdu 2300 dü şu an 3 ay 20 günlük 5800 canım aylık 800 gram alıyorsa normal. Bizimki 2.ay 1600 almıştı mamayla. Dr mamayı bırak 1 buçuk saatten önce emzirme. Çok almış dedi
Hevi21 3 e girmeye 1 hafta var 5500 dü en son 1 hafta önce ama bence normal eğer kilo kaybı olursa mama önerilir sütünüde sürekli az az sık sık ver ki saat olmasın arada
Derya_ 4.20 dogdu kizim 3 ay kontrolunde 6.6kg doktor tam cizginin altinda dedi az daha kilo almis olsa kilolu dicekti su a 3 ay 19 gunluk
Tuba_01 Duyguyil 3 kilo doğmuştuk 3 aylıkken 6.900 dü 68 cmdi boyu uzun kilosu önde demişti şimdi 3 ay 10 günlüğüz
k_aselim Benim bebeğim 50 günlük 5 kilo 2.300 doğmuştu 37+5 te buraya baktım da hep 5 lerde kilolar 3 aylık bebislerin, bizimki mi fazla doktor da öyle birşey demedi ama
zynpdmr90 Duyguyil 3300 doğdu 8 kilo şuan aslında kilonun hiç önemi yok tek önemli olan sağlığın ve ay ay değişiminin düzenli olması kilosuna çok takılma canmm
Gyed Duyguyil 3 satte bir emiyor muş ya siz hiç 3 saat dolmadan verseninz memeyi.almiyirmu illa 3 saati beklemeniz mi lazim
Merve43 Duyguyil Canm dünya sağlık örgütüne göre bebek Ilk 3 ay her ay 500 gram üstünde aldıysa gelişimi iyi anne sütü yeterli demektir. Sen böyle postlar açınca inan bana daha çok kafana takar üzülürsün böyle postlara hep bebişi tosun olanlar yorum yapıyor çoğu da mama veriyor. Bence sütün yetiyor bebek açlıktan ağlamıyorsa anne sütüyle alınmış 800 gram mama ile alinmiş 1500 gramdan iyidir bebeği şişirmeye gerek yok
Batimoms Merve43 ben mama veriyorum hic oyle abarti kilolar almadi 800 gr 900 en fazla 1000 gr. Normali de bu bence
Morcivert061 Duyguyil benim kızımdq 2700 doğdu 3ay 20 günlük 6670di 3gün önce. Ben 3saat DİE zaman tutmuyorum ne zaman isterse emiyp bazen yarım saatte bi emziğinde oluyo
Dmldoga Duyguyil benim kızım da tam 3 aylık ve 5.100 gr. 3200 doğmuştu. İlk kontrolümüzde 2900e düşmüştü kilosu. Ben sadece emziriyorum. Önemli olan motor becerileri ve sağlığının yerinde olması. Bence mama vermeyin. Sağlıkla büyüsünler inşallah :)