Kızlar aptamil mama kullanıyoruz memnunum hafif gaz problemimiz oluyor ama idare ediyoruz çok sancısı olmuyor ama aptamilin şeker oranı yüksek ve çok kilo aldırıyor diyorlar ben de değiştirmek istiyorum. Kabız yapmayan, kilo aldırabilecek güzel bir mama önerisinde bulunabilir misiniz?