Hatun3636 benim bebeğim mama yemiyor ama emzirdigim zaman kusuyor ilk zaman sarılık oldugunda mama vermişlerdi hastanede yattı onuda doğru düzgün yememisti ve sanırım reflü var yani okuduğum şeylerden onu anladım. Haftaya Çarşamba 2 aylık aşısı var o zman doktora soracam.