Poyrazinorhaninannesi33 Kizlar mersinde güvenilir botoks veya dolgu yapan yer ariyorum .bir yer var ama emzirirken yapmiyoruz dediler.bazi yerler 10 ayliktan sonra yapiyor . Emzirirken yaptiran var mi acaba sikinti oluyor mu bebege.ayrica benim oglum 1.5 yasinda
Poyrazinorhaninannesi33 Marianne nerde acaba yeri fiyati ne kadardi ve bir soru daha 😊 emzirirken mi yaptirdiniz
Marianne Poyrazinorhaninannesi33 Adnan Menderes bulvarı, marinaya yakın. Instagram hesabında telefonu var, ordan arayabilirsiniz. Emzirirken yaptırmadım.
1234___ Poyrazinorhaninannesi33 forum alışveriş merkezide doktor ulaşla birlikte çalışıyor 2 ay önce 3 bölge 3 bine yaptırdım
Poyrazinorhaninannesi33 Marianne tesekur ederim ben emziriyirum suan oglum 1.5 yasinda bazi yerler yapiyor bazi yerler yapmiyor cunku o yuzden sordum canim
Marianne Poyrazinorhaninannesi33 doktor sizi daha iyi yönlendirir bu konuda. Ben estetik ameliyatı oldum o doktorda.
Poyrazinorhaninannesi33 Marianne anladim cok tesekur ederim .emzirirken sanirim kimse yaptirmiyo botoks
Poyrazinorhaninannesi33 1234___ memnunmusun peki ya kusura bakma cok soru sordum ama bir kac kisi ulas beyden memnun kalmamislar cunku o yuzden orayi eledim direk.
1234___ Poyrazinorhaninannesi33 ben Bilal’da yaptırdım şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı yani iyi gidiyor