Gokce_17 Bebeğim 6 ay 21 günlük ama ek gıda hiçbirşey istemiyor tam 6 ayından beri veriyorum ama kilitliyor ağzını açmıyor sadece çorbayı kabul ediyor ne yapıcamı bilmiyorum sosyal medyada bakıyorum bebeklerine koca tabaklarla hazırlıyorlar bitiriyorlar benim bebeğime 1 2 kaşığı zorla tıkıştırıyorum ağzına başına gelip çözüm üreten var mı çok üzülüyorum 😔
Mrv_cnl Gokce_17 biraz ara verin bence ikinize de iyi gelir. Bi de kimseyi baz almayın. Her çocuk kendisine özel
Aslicamm Gokce_17 daha durun Bismillah bebeğiniz daha coook minik sosyal medyada gördüğünüz bebekler büyük bebekler siz bile koca tabaklari yiyemezken ek gıdaya yeni geçmiş minicik midesi olan anne sütünden/mamadan başka bi şeyin tadını bilmeyen bebeğiniz nasıl yesin. Daha yeni baslamissiniz çok normal böyle redler sabırlı olmak lazım. İlk ay zaten tadım ayı hatta ilk bir sene temel besini snne sütü ya da mama olacak amacımız beslemek değil yiyecekleri tanıması öğrenmesi yiyecekler hakkında olumlu düşüncelere sahip olmasıdır. 7. Ayda iki öğün 8-9 aylarda üç öğüne geçersiniz. O yuzden sabırla önüne koyun parmak gıda şeklinde de koyun oynasin oyalansin teklif edin ısrar etmeyin sabırla bekleyin. Bi iki kasik zaten ona hayli hayli yetiyodur artı inatlasirsaniz ağzına geliştirmeyi düşünürseniz işler daha kötü olur iyice soğur yemekten. Oğlum 14 aylık bi iki yemek kaşığı anca yer siz 6 aylık bebek diyosunux :)
Svgars Gokce_17 dişler den canım biz 8 e girdik şükür iştahı düzeldi ne zaman diş patladı azıcık ucu çıktı o zaman açılır iştahı
Mmrryy1401 Aslicamm ayy ne güzel yazmışsınız ek gıda hakkında hiç bi araştırma yapmadım nerden bilgi almamı önerirsiniz
Aslicamm Mmrryy1401 Instagram kullaniyosaniz beğendiğim hesaplari söyleyim doktoranneninblogu, cocugumneyesin, bebekbeslenmesiuzmani, herseyiyiyenbebek, raysup.co, onerebilirim :)
Leyla54 Svgars ya bizde gelen giden dişte yok çok üzülüyorum bende başta çok ta hevesliydi yiyordu ne versem şimdi yemiyor işe başlayınca yemezse diye çok üzülüyorum