blue5 ben nespresso C30 kullanıyorum zaten genelde sütsüz içtiğim için benim için ideal. Eşime ya da misafire sütlü yapacağım zaman da süt köpürtücü aldım. Ben aldığım zaman makina 1500 liraydı, 30 TL de köpürtücü desek 1530 liraya tüm kahveleri yapabiliyorum. Metro marketten de vanilya, karamel ve beyaz çikolata şurupları alıyorum