Merhaba arkadaslar bebegim 5 gunluk daha 2 gundur hic kakasini yapmadi bugun 3. Gunu ilk iki gun yapti boyle yesil suyah gibi birsey ama idrarini boyle sari ve kokulu yapiyor. Daha sutum gelmedigi icin mama veriyorum 2.5 saatte bir 30 ml seklinde ara ara da emziriyorum sutum gelsin diye. İki sorum var kaka yapmamasi normal mi? Ve sizce verdigim mama miktari yeterli mi?