benim oglum yok ama arkadaslar hep 3yada 4 aylikken yaptirdi etrafinda donmeden hemen iyikesti daha iyi oluyor diye biliyorum basligi okuyup kucuk ogulqlri olqn varsa tavsiye ederim 2 gunde iyilesigini soyluyorlar dr rq dqnisilarqk erken vakitte yaptirmanizi tavsiye ederim