Sidefer ,newvit filan araştırın bence. Bunların içeriği güzel vegaferon hamileyken kendime kullandım kendimde bile memnun kalmadım keşke kullanmasaydim😐 bir de kabız yapıyormuş bebeklere. Ocean bizimde değerlerimiz düşük kalmıştı. Ben newvit kullaniyorum ama dişinde leke yaptı diye sidefere gecicem simdi