Mrv_cnl Eylul_efe_mom ben yaklaşık 4-5 yıldır kullanıyorum çok güzel ama ilk başta ayırman ekstra başlıklarından da alın sonram bitince zaman aşımından ekstra pahalanıyor
Laydaren Eylul_efe_mom başlığı güzel. Fakat ucunda sabun olanı sevmedim. Normal başlığını kullanıyordum onda baya götürüyordu ve hamileliğimden bu yana çoğaltma yapmamıştı. sabunlu aldım bu sefer ve maalesef benden geçer not alamadı. Daha hızlı ve çok çıkardığını düşünüyorum
22mavisim0510 Ben hamileliğimde kullandım kollarımda vs, diğer jiletlere göre sert çıkarmadı kılları 1 haftada galan çıkıyordu kollarım ben memnun kaldım