Aras-21 canım bize doktorumuz emzirdikten sonra bi 10 15 dk kadar çok hareket ettirmeyin demişti. 4. Ve 5. Ayda bu kusmalari artmıştı şu an 5 ay 22 günlük. Nerdeyse geçti diyebilirim. Özellikle emzirdikten sonra bir süre kucağımda oyalıyorum. 🥰 Bir de ayı küçük mü bilmiyorum 3 4 5 te reflu çok artıyor diye biliyorum. Seninki kaç aylık bilmiyorum ama geçiyor tabi üşütmediyse veya sen üşütmediysen