Merhaba sevgili anneler belki başına gelen vardır diye soruyorum hamileliğimin son ayından itibaren ayaklarımın altı acımaya başladı artık üzerinde fazla duramıyordum bu doğumdan sonra daha da arttı sabah ilk kalktığımda üzerine basınca bi acıyor sonra geçiyor ama ayakta kalamıyorum dizlerim titriyor artık nedendir acaba bi fikriniz var mı eskiden kilometrelerce yürürdüm ama şimdi birazcık yürüsem daha da gidemiyorum acısından,şimdiden teşekkürler ☺️