fatmanurtekin-06 40 günlük bebeğim pusette uyuyor. Beşiğinde yada ana kucağında uyumuyor. Çevremdekiler kambur kalır, duruş bozukluğu olur diyorlar. Sizce sakıncalı mı ?
ruveydaensar fatmanurtekin-06 saatlerce uyuyorsa ve tüm gün uykularını orda yapıyorsa evet sakıncalı.
MinikPandam_ fatmanurtekin-06 omurgasi için hiç sağlıklı değil daldiktan sonra yatağına yatırın pispislayarak alın bi şeyler deneyin mecburen
bebislihayat_ fatmanurtekin-06 pusette uyumasının sebebi muhtemelen sıkışık hissediyor olmasından dolayıdır. daha çok küçük çünkü kendisini anne karnında sanıyor, biliyorsunuz. sıkışık bir ortam ayarlayıp orada uyutmayı deneyebilirsiniz. 💐
Birminikaslan fatmanurtekin-06 bebislihayat_ bence de sıkışıklık istedigi için pusette uyuyordur. Benimki de mesela bebek arabasında uyumak istiyor hemen orada daldirip kundak yapiyorum öyle yatağına yatiriyorum
ruveydaensar fatmanurtekin-06 yani konuda uzman değilim ama kızım da bikac gün uyuduğu için araştırmıştım kesinlikle önerilmiyor. Sonra kızım orda da uyumaz oldu zaten 😅
fatmanurtekin-06 ruveydaensar çevrem de her kafadan ayrı bir ses çıkıyor. Deli ediyorlar beni 😂 bende size sorayım dedim
fatmanurtekin-06 MinikPandam_ yatağa yattığı an uyanıyor gözlerini açıyor sanki hiç uyumamış gibi oluyor
fatmanurtekin-06 Birminikaslan alır almaz uyanıyor benim ki. Ayağımda sallamayı denedim ben sallarken uyuyor kucağıma alınca uyanıyor. Çok değişik huyları 😂 artık günlerdir uyumuyorum
Irmakmelegim fatmanurtekin-06 kızim ilk 3 ay hep pusetre uyumustu özellikle geceleri hiç uyumazdi o yuzdn ama gündüz qna kucağında uyuturdum şimdi büyüdü tabiki 22 aylık halada dahaa hafif sallanarak uyur daldığında yatağına yatirrim
CmreKSidar fatmanurtekin-06 pusetler anne karnında duruş şekline göre yapılıyor. O yüzden orda uyuması normal çok uzun olmamak şartıyla arada izin verin sizde dinlenin
fatmanurtekin-06 Irmakmelegim kamburluk falan var mı yada duruşunda bozukluk. Beni korkuttular bu konu da
aylinbb puset dediğiniz oto koltuğu gibi ise çok zararlı 40-50 dakikadan uzun tutmamak gerekiyor ama tam düz yatan sepetler gibiyse bir sorun olacağını sanmıyorum
hayalperest2310 fatmanurtekin-06 benim de öyleydi birde pusette gazları rahat çıkıyo ayaklarını kemdine doğru çekince sonra iki büklüm nereye kadar dedim puseti kaldırdım koymadım beşiğine alıştırdım cidden kambur gibi duruyorlar içinde birde gelişim dönemindeler
fatmanurtekin-06 hayalperest2310 çok gazlı bebeğim. Şimdi de vücudun da kabarcıklar oluştu 4 gündür ateşi falan oluyor. Enfeksiyon olmuş . Gribi yeni doğan bebekler böyle geçiriyormuş. Aşırı huysuz huzursuz oldu
Irmakmelegim fatmanurtekin-06 yoo hayir gayte duruşu yürüyüşü herseyi sorunsuz hiç kamburluk falan yok rahat olun