Denizinanne benim bebeğim sarılık geçirdi o yüzden çok üstüne düştüm her sızlandığında meme verdim devamlı emzirdim. Devamlı emzirince, uyuyunca, su içince çoğalıyor süt, yoksa yememe çok da dikkat etmiyorum açıkçası. Yani ekstra bişey yapmıyorum. Her gün mutlaka kuruyemiş, yumurta, kefir tüketiyorum. Gece emzirmeleri de çok önemli, gece sık emerse gündüz çok oluyor sütüm.