Selam kızlar ben doğum yapalı 1ay oldu ama göbeğimdeki lekelenmeler azalmak yerine çoğalıyor göbek çizgisi mesela hala koyu renkli duruyor orda ve ben piersing kullanıyordum detaylı ultrason sırasında doktorun çok bastırması yüzünden orası kanadı ve kızardı tabi hemen çıkardım ama asla düzelmedi o kızarıklık oldu simsiyah oyüzden göbeğim gözüme inanılmaz çirkin geliyor sizin lekeler nekadar sürede beyazladı yada bir ürün kullandınız mı tavsiye bekliyorum🥹❤️