morlu_baby Sena03 5 buçuk aylıkken başladık doktorumuz oyle söyledi . Suanda 7 buçuk aylık dunden beri desteksiz oturuyor 🥲
findikbrnlu0_ Sena03 5 aylıkken oturtmaya başladım destekli doktorum 5 aydan önce oturtma demişti 6. Aya girdik destekliye devam😂
Zynpgmt Zlm biz tam 4 aylık olduk. Ne zaman başladınız? Direkt destekli oturtdunuz mu yoksa ufak ufak deneme gibi mi?
Zynpgmt Visnelidondurma biz tam 4 aylık olduk. Ne zaman başladınız? Direkt destekli oturtdunuz mu yoksa ufak ufak deneme gibi mi?
Zlm Zynpgmt 4 ay bilmem kaç günlüktü önce biraz eğik oturttum bir iki hafta kadar sonra normal destekli oturttum
Visnelidondurma Zynpgmt Zynpgmt 3 bucugu biraz geçmişti. Kucağımizda oturttuk doktor 5 dakikayi geçmesin diyordu ama o kadar bile oturtmuyorduk basta. Sonra anakucagini biraz daha diklestirdik öyle öyle alıştırdik
1Umut Altıncı ayında başladım,yemek sandaleysiyle beraber bazen yatiriyordum bazen biraz diklestiriyordum sandalyesini.7.ayinda desteksiz oturmaya başladı + sürünmeye de başladı.8.ay göz açıp kapayana kadar gözden kayboluyor 😂
Visnelidondurma Zynpgmt mesela benim kızım 2 aylıkken yattığı yerden dogrulmaya çalışıyordu büyük yastıkla sallarken. 3. Aya girdi anakucagi yatar pozisyonda iken yatirinca kafasını kaldırıp doğrulmaya çalışıyordu dogrulamayinca sinirlenip ağlıyordu. Hevesi olsa siz anlardjnjz sizin bebeğiniz çok hevesli degil sanırım şimdilik. O yüzden hevesli gördüğünüz zaman baslamalisiniz diye biliyorum.
Zynpgmt Visnelidondurma oyun halısını seviyordu geçen haftaya kadar ama bu hafta ana kucağı daha dik halde onla vakit geçirmeyi daha çok seviyor. Evet dedğiniz şeyleri yapmıyor daha çok yan dönmeye çalışıyor. Sanırım hazır değil bekleyelim. ☺️😇
Yesodiyorlar Visnelidondurma ay oğlum 2.5 aylık ellerinden tuttuğum zaman kendini çekiyor doğrulmak için 5-10 saniyeliğine tutuyorum bırakmak istemiyor bırakınca bağırıyor 😂
sezerats Sena03 3. Ayın sonunda kucağımızda oturmaya başladı, doktorumuz da kucakta oturtabilirsiniz demişti, 5 ay 20 günlüğüz desteksiz şekilde 10-15 saniye oturabiliyor