ballibebekannesi Lutfiye_yangoz mustelanın pişik kremini akşamdan sürüyorum sabaha birşey kalmıyor bide gün aşırı yıkayalı olmuyor bir gün yıkıyorum bir gün yıkamıyorum
Deva22 Lutfiye_yangoz büyüdükçe geçer dedim ama 13 aylık kızım hala boynu yok 😄 havalar ısındı her gün yıkıyorum pudra çok zararlı ama artık sürmeye başladım en çok o engelledi
H_ceyhan Lutfiye_yangoz Aynen bizim de boyunda çok oluyordu pişik olduğunda boyna hametan sürüyorum geçiyor ama terletmemeye çok dikkat edin
SetenayCo Lutfiye_yangoz Bioderma atoderm nemlendirici krem ile çözdük. Geçen yaz aynı sorunu yaşamıştık.
Cansu-okan Bepanthol baby kesinlikle akşam sürüyorum sabah geçer 2 senedir aynı kremi kullanıyorum çok memnunum