Egenim merve_uraz ben 2. Ayda başladım doktorum demişti saatlerini ayarla diye. Zor oldu ama başardık. Akşam 8/9 da gece uykusuna geçiyoruz. Sabah yedide uyanır . Ve gün içerisinde iki saat uyanıksa ıkı saat uyur . Her gün aynı değil tabiki . Bes aylık