Sdfky Usnac1995 herdan soğuk sıkım diye bir marka var. Ben normalde zeytinyağı pek sevmezdim kokuyo vs. Diye bu markayı kullandıkçaa bayıldım.. çok lezzetli ve hafif.
terazikadini Usnac1995 migrosta tariş var çok iyi eşimle araştırarak almıştık hem bebeğime iyi geldi he yemeklere kullandım
tekbasimabakiyorum Usnac1995 biz kendimiz yapıyoruz. Eş dost bilen de bizden alıyor. Orhangazi’de zeytinliğimiz var. İstanbul Anadoluda sipariş alıyoruz. Onun dışında marka olarak Dr. Tuna alın derim. Yağdan anlayan biri olarak söylüyorum. Trendyolda var.
Usnac1995 papatya_1125 çok teşekkür ederim 😍 Trendyoldan Naturgen satıcısında buldum güvenilir mi acaba belki bilginiz vardır diye soruyorum
papatya_1125 Usnac1995 tarım kredi marketlerin var. Söylediğiniz mağaza ile ilgili maalesef bilgim yok
Usnac1995 tekbasimabakiyorum şimdilik migrostan dediklerini alacağım sanırım ama tabi ki bende doğal olarak sipariş vermek isterim. Litresi ne kadar siz de ve sipariş nasıl alıyorsunuz ❤️
tekbasimabakiyorum Usnac1995 tabii ki, yıllardır yapıyoruz. Bebeğime de kabız olmasın diye veriyorum bazen, henüz ek gıdaya geçmedik ☺
babyyyy1 Usnac1995 bizim kendi zeytinyağimiz var hic marketten almıyorum onlara fındık yağı karıştırıyorlar
Usnac1995 babyyyy1 bize de hep annemin tanıdığından gelirdi ama bugün bitti, bir yerden getirtene kadar marketten almak zorundayım o yüzden memnun kalınan varmı diye sordum ❤️
Siyahpapatya Usnac1995 kristal markası küçük şişede bebek zeyrinyağı yazıyor 😊memnunum ben bir aydır onu kullanıyorum normalde doğal olarak aldıklarım ağır gelmişti bize bile 😊