Kızlar benden hastalık geçti bebeğime dört aylık ateş falan da yapıyor hastaneye götürdük kan falan alacaklardı kolları falan biraz boğum boğum olduğu için damar bulunmadı antibiyotik falan başladılar pek ilaç yanlısı değilim ama mecbur vericem galiba önerileriniz var mı yapabileceğim diyeceğim ama küçükte daha bişey yeyip içmiyor 😏