Selimikomom dolap satışta benden komisyon keseceği için üzerine eklemek zorundayım ama. Dediğim gibi net 400 e bırakırım benim elimde o şekilde kalacak. Çünkü bende 4 numara alacağım üstüne 120 tl daha ekleyip. Zararına satıyorum zaten 🥀 dolap hesabım var , orda da satışta, gardropsta da mevcut