Kızlar daha küçük olduğunu bende biliyorum ama sanki çabuk öğrenecek gibi oğlum 14 ay 7gunluk dün bezini çıkardım normal banyoya gittim arkamdan geldi ciş ciş dedi oda demeye başladı ve çişini biraz yaptı yere aceba tuvalet eğitimi vermeye başlasam olur mu daha çok mu erken ne zaman başlanmalı ?