3 ay 12 günlük bebeğim var Kızlar yoğunluk olarak mama alıyor bebeğim arada memeyi alıyor. Dr 2-3 saatte bir beslenmesi gerekiyor dedi ama bebeğim çok sık istyr mamayı. Dün bir yakınım 4 aylık bebeklerin ek gıda için tahıllar var dedi onlardan al biraz ver tok tutsun dedi. Kullanan varmı acaba ilk çocuğum tedirginim doktora da bir danışcam vermeden ama merak ettim kullanan varmı.